Blog Archieven

BDO Interim Management

Over BDO Interim Management

Interim management is in de afgelopen tien jaar sterk geëvolueerd. De markt is niet alleen veel gegroeid, maar ook sterk gesegmenteerd geraakt. Klanten – zowel in de privé- als in de publieke sector – doen vooral een beroep op BDO voor onze gespecialiseerde diensten en de kwaliteit van onze aanpak: een gegarandeerd kwalitatieve selectie van kandidaten uit onze pool van freelance interim managers, zorgvuldig geselecteerd voor hun project en in staat om snel aan de slag te gaan.

Bij BDO verbinden wij getalenteerde interim managers met organisaties (zowel in de private als in de publieke sector) die op zoek zijn naar onmiddellijk inzetbare expertise. Wat kandidaten appreciëren aan BDO is onze persoonlijke benadering.

  • altijd persoonlijk: Je bent meer dan je CV. We willen jou als kandidaat leren kennen en meer te weten komen over je ambities en voorkeuren. We maken graag tijd voor een persoonlijk gesprek. Elke opportuniteit wordt samen met jou besproken en we geven jou hier graag de leiding in.
  • flexibele opdrachten: We respecteren je keuzes met betrekking tot beschikbaarheid en continuïteit. Jij kiest als kandidaat zelf of, wanneer en waar je wilt werken, zodat je de vrijheid hebt om een gezond evenwicht tussen werk en privéleven te bewaren. Alles moet voor jou goed voelen, ook al is de opdracht (van nature) maar tijdelijk.
  • eerlijke compensatie: We bieden alleen opdrachten aan met een eerlijke vergoeding. Niet alleen in de zin van een eerlijke en correcte dagvergoeding, maar ook op vlak van een eerlijke verdeling van de vergoeding tussen de interim manager en BDO.
  • zekerheid: ook als freelance interim-manager heb je recht op zekerheid. Je contract is solide en je hoeft niet wakker te liggen over je inkomen. BDO garandeert je een eerlijk en evenwichtig contract en tijdige betalingen.
  • professionele ondersteuning:  We zijn er voor je doorheen het hele proces, van het eerste intakegesprek tot de allerlaatste dag van je opdracht. Onze BDO-consultants zijn jouw klankbord en je compagnon de route.

De vele voordelen van freelance interim management, aangeboden door BDO, zijn duidelijk en zinvol. Onze bedrijfsslogan is niet voor niets: let’s grow together. De insteek is daarom altijd gericht op de creatie van meerwaarde en van een return on investment.

  • Onze interim managers hebben jarenlange ervaring in het realiseren van projecten in verschillende bedrijven van verschillende grootte
  • ze vertellen niet alleen wat er moet gebeuren, maar steken de handen uit de mouwen en brengen de organisatie in beweging
  • ze zijn onmiddellijk beschikbaar om snel op te starten
  • ze geven leiding waar en wanneer dat nodig is, binnen de grenzen van hun opdracht
  • ze brengen een frisse en onbevooroordeelde kijk.

De keuze die we bij BDO gemaakt hebben is om ons niet te richten op één enkel vakgebied. Onze expertise ligt in de transversale laag van leidinggevenden in verschillende vakgebieden:

  • Algemeen management en senior management rollen in finance, HR, operations, supply chain, procurement, ICT en sales & marketing
  • Senior project- en programmamanagement
  • Change management, transitie- en transformatiemanagement
  • Crisismanagement

De gemeenschappelijke factor in al onze opdrachten is leadership. De leiderschapskwaliteiten die onze interim managers doorheen de jaren hebben opgebouwd en die ze ten dienste willen stellen van hun/onze klanten, dat is wat ons inspireerde tot de tagline “Leadership as a Service”.

Wij opereren met de afdeling Interim Management vanuit de vestigingen Zaventem, Antwerpen, Melle (Gent), Hasselt en La Hulpe en zijn verder functioneel aanwezig in de andere kantoren: Roeselare, Mouscron, Namur, Liège, Bruxelles Centre.

Teamleden

  • Steven Cornand – Partner, Head of Interim Management
  • Sophie Seghers – Senior Manager
  • Baudouin Van de Werve – Senioer Manager
  • Nico Berx – Senior Manager
  • Jill Macharis – Admin Support

Interim Management – BDO

Contact

Steven Cornand

  • Partner – Head of Interim Management
  • steven.cornand@bdo.be
  • BDO Brussels Airport Office I Da Vincilaan 9 Box E.6 I 1935 Zaventem I Belgium
  • Tel: +32 2 778  01 00
  • LinkedIn
Tags | Reacties uitgeschakeld voor BDO Interim Management

SThree

Bringing skilled people together to build the future

SThree, opgericht in 1986 in Londen, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een organisatie met meerdere gespecialiseerde merken in de STEM-sector.

Wij verbinden vooraanstaande organisaties met veelgevraagde specialisten in wetenschap, technologie, techniek en wiskunde. Dit geeft onze kandidaten toegang tot vele vacatures, en onze opdrachtgevers tot een wereldwijd netwerk van toegewijde STEM specialisten via 42 kantoren in 14 landen.

Wij helpen talenten hun carrièredoelen te bereiken en bedrijven met hun rekruteringsbehoeften, of het nu gaat om vaste functies, contractprojecten of adviesopdrachten.

In België is onze groep gevestigd in Antwerpen en Brussel, en werkt ze via onze vier gespecialiseerde rekruteringsmerken, ieder actief in verschillende sleutelsectoren: Progressive Recruitment (Engineering), Computer Futures (Digital & Tech), Huxley (IT) en Real Staffing (Life Sciences).

Nieuwsgierig naar meer?

Ontdek alles over SThree en onze merken op onze website.

Contact

Catherine De Caluwe
SThree Belux Director
c.decaluwe@sthree.com
+32 476 96 26 22

 

Olivier Buysschaert
Head of SThree Brussels
o.buysschaert@sthree.com
+32 474 06 22 92

 

Tamara Moonen
Head of SThree Antwerp
t.moonen@sthree.com
+32 475 78 30 34

 

Verhogen van het expertiseniveau. Vooruitgang stimuleren.

English:

Bringing skilled people together to build the future

Founded in London in 1986, SThree has grown over the past years into an organization with multiple specialist brands specialized in the STEM sector.

We connect dynamic organisations with communities of sought-after specialists in science, technology, engineering and mathematics. This gives our candidates access to many job opportunities and our clients to a global network of dedicated STEM specialists through 42 offices in 14 countries.

We help talents achieve their career goals and companies with their recruitment needs, whether for permanent positions, contract projects or consulting missions.

In Belgium our group is based in Antwerp and Brussels and operates through our four specialist recruitment brands active in different key sectors: Progressive Recruitment (Engineering), Computer Futures (Digital & Tech), Huxley (IT) and Real Staffing (Life Sciences).

Curious to know more?

Find out more about SThree and its brands on our website.

Contact

Catherine De Caluwe
SThree Belux Director
c.decaluwe@sthree.com
+32 476 96 26 22

 

Olivier Buysschaert
Head of SThree Brussels
o.buysschaert@sthree.com
+32 474 06 22 92

 

Tamara Moonen
Head of SThree Antwerp
t.moonen@sthree.com
+32 475 78 30 34

 

Elevate expertise. Energise progress.

Tags | Reacties uitgeschakeld voor SThree

Solvus

Solvus is de partner in Total Talent Management oplossingen in België.

We vertalen onze unieke kijk op talent naar opportuniteiten voor zowel klanten, kandidaten als partners. Zo zorgen we er steeds voor dat de juiste mensen op de juiste plaats terecht komen.

Met onze modulaire Total Talent Management oplossing biedt Solvus een geïntegreerde en complementaire oplossing om uw bedrijf op alle HR-dimensies slanker, veerkrachtiger en flexibeler te maken. Zo bent u te allen tijde in staat om de juiste competities in uw bedrijf te halen.

Met onze aanpak gaan we verder dan vaste aanwervingen. Meer en meer bedrijven doen namelijk beroep op externe leveranciers voor het invullen van tijdelijke of zeer complexe personeelsbehoeften. Met onze ‘Managed Service Provider’ (MSP) oplossing plaatsen we ons, vanuit een neutrale expertrol, tussen de bedrijven en de markt van externe talenten. Hierdoor kan u op een geconsolideerde, eenvoudige en uniforme manier de volledig markt van externe talenten betreden vanuit één contact en vinden wij het geschikte talent voor jouw organisatie.

Naast onze MSP-oplossing bieden we ook assessment en development center, Recruitment Process Outsourcing (RPO) oplossing, outplacement en jobcoaching aan.

Meer informatie vindt u op onze website: https://www.solvus.be

Tags | Reacties uitgeschakeld voor Solvus

USG Professionals

USG Professionals is een professioneel staffingbedrijf en een van de grootste hr-dienstverleners in België. Met meer dan 30 jaar ervaring zijn we specialist in de werving, selectie en outsourcing van consultants, freelancers en experten in Talent, Change, Crisis, Legal, Finance, Research & Production, Business Transformation, Digitalisation en ICT.

Door een persoonlijke aanpak te combineren met innovatieve digitale tools versnellen we de carrière van freelancers en brengen bedrijven naar de werkvloer van morgen. Via Onze USG EASY APP vinden freelancers exclusieve projecten bij topbedrijven. Nadien faciliteert deze app een volledige administratieve ontzorging en een uniek transparant betalingsproces.

USG Professionals is een community van meer dan 15.000 gescreende professionals. Dit laat ons toe om snel te schakelen voor opdrachtgevers en levert de sterkste kandidaten op voor elk project.

Adaptieve teams, key tot duurzaam succes

De sleutel tot succes in een dynamische omgeving ligt in adaptieve teams en een flexibele organisatiecultuur. Vooral dat laatste blijkt een hele uitdaging. Want wat is een veranderingstraject? Hoe groot is de rol van visie en draagvlak binnen een organisatie? En waarom is transparante communicatie key in dit alles? Lees er alles over in onze whitepaper! 

Meer weten?

Lees alles over USG Professionals op onze website.

Contact

Voor freelancers:

 

Joke Janssens
Competence Center Manager
Joke.janssens@usgprofessionals.be
+3232034830

 

Voor opdrachtgevers:

 

Anke Blommaert
Business Developer
Anke.Blommaert@usgprofessionals.be
+3232010981

Tags | Reacties uitgeschakeld voor USG Professionals

Nétive VMS

Nétive VMS is de enige volledig onafhankelijke aanbieder van Vendor Management Systemen (VMS) in Nederland en is erkend als Leader in de Everest Group PEAK Matrix® Assessment 2024. Deze positie onderstreept de toewijding aan technologische innovatie en klantgerichte oplossingen, met een focus op efficiëntie, compliance en datagedreven inzichten.

Oplossingen die Nétive VMS biedt:

  • Volledig geïntegreerd Vendor Management System: Nétive VMS biedt een complete SaaS-oplossing voor het beheren van inhuurprocessen, van vacaturebeheer tot facturatie, waardoor organisaties volledige controle krijgen over externe workforce management.
  • Efficiënte leveranciersintegratie met Nétive VMS Connect: Deze integratielaag automatiseert communicatie en processen met leverancierssystemen, zoals Applicant Tracking Systems (ATS), wat de efficiëntie en snelheid van het inhuren aanzienlijk verhoogt.
  • Uitgebreid compliance management: Nétive VMS voldoet aan lokale en internationale regelgeving, waaronder GDPR en belastingregels. Dit zorgt voor risicobeheersing en naleving van complexe wet- en regelgeving.
  • Statement of Work (SOW) module: Voor effectief contractbeheer en prestatieopvolging op basis van gedefinieerde resultaten en mijlpalen.
  • Advance Workforce Analytics: Geavanceerde data-analysetools, ondersteund door Salesforce Tableau, bieden diepgaand inzicht in personeelsdata, waardoor strategische beslissingen ondersteund worden met datagedreven inzichten.

Voordelen van Nétive VMS:

Nétive VMS biedt een flexibele en schaalbare oplossing die eenvoudig aangepast kan worden aan de specifieke behoeften van organisaties. De technologie is modulair opgebouwd, waardoor organisaties hun inhuurproces kunnen optimaliseren, integreren met leverancierssystemen en voldoen aan alle relevante wetgeving. Dit maakt Nétive VMS een toekomstbestendige keuze voor organisaties die grip willen houden op hun externe
personeelsbestand.

Meer informatie over de mogelijkheden van Nétive VMS is te vinden op: www.netivevms.nl 

Tags | Reacties uitgeschakeld voor Nétive VMS

Federgon

Ruim 600 ondernemingen zijn lid van Federgon, de federatie van de HR-dienstverleners. Wij vertegenwoordigen bedrijven die actief zijn op het vlak van HR-dienstverlening en arbeidsbemiddeling in de breedste zin van het woord.

Onze HR-dienstverleners helpen werkzoekenden aan een job en bedrijven aan de juiste kandidaat. Ze scholen werknemers bij , helpen hun competenties ontwikkelen en begeleiden hen in hun verdere loopbaan. Mensen die hun job verliezen of dreigen te verliezen, helpen ze om een nieuwe plaats op de arbeidsmarkt te vinden. Private arbeidsmarktbemiddelaars en HR-dienstverleners zijn onmisbaar voor de arbeidsmarkt. Als partner van elke kandidaat, elk bedrijf en van de overheid helpen wij  mee om de arbeidsmarkt op volle toeren te laten draaien.

Tags | Reacties uitgeschakeld voor Federgon

Wiggli

Built by recruiters for the new world of work, Wiggli is an ecosystem for total workforce management. We help companies to attract, recruit and retain their people, and talents to get total transparency and control over their professional life.

Wiggli is an all-in-one solution that covers the entire recruitment lifecycle seamlessly integrating ATS, VMS, FMS, CRMs, job board, talent pooling, database and employer branding tools, eliminating the need for multiple apps and complex integrations.

We reconnect all actors of the recruitment lifecycle creating a virtuous circle for talents, companies and suppliers alike.

Tags , | Reacties uitgeschakeld voor Wiggli

GIGHOUSE

GIGHOUSE is een digitaal matchingplatform dat op een snelle en efficiënte manier streeft naar de perfecte match tussen freelancers en opdrachtgevers. Een diepgaande screening en een kwalitatief matchingproces dat rekening houdt met zowel hard skills als cultural fit, zorgt voor duurzame samenwerkingen tussen freelancer en opdrachtgever.

Als jongste telg van de House of HR familie, weet GIGHOUSE human resources om te buigen naar een feilloos digitaal product waar de mens centraal staat. GIGHOUSE is digital and powered by people!

Nieuwsgierig?

Lees meer over GIGHOUSE op onze website of neem contact op via onze contactpagina.

 

Melanie Deblanc,
Business Development Manager

Reacties uitgeschakeld voor GIGHOUSE

SBB Accountants & Adviseurs

SBB begeleidt freelancers/consultants in het realiseren van hun doelstellingen waarbij we elke stap van het ondernemerschap mee vorm geven.

Als ondernemerscoach zijn we jouw adviespartner. Dit doen we door samen slim te ondernemen: persoonlijk, professioneel en proactief in functie van de noden en behoeften van jouw onderneming, versterkt via onze klantvriendelijke digitale omgeving.

Onze medewerkers beschikken over een rijke expertise die wordt versterkt door hun permanente vorming en de samenwerking met onze gespecialiseerde kenniscellen. Zij denken op een pragmatische wijze met jou mee binnen een multidisciplinair aanbod.

Onze adviesverlening is kwalitatief, concreet en exact wat je nodig hebt. Dit wordt versterkt door ons partnership met NextConomy. Op deze manier ontzorgen wij zeer gericht freelancers/consultants zodat zij met passie beter kunnen ondernemen.

Wij bieden een volledige dienstverlening aan binnen de domeinen:

• Accountancy en boekhouding
• Fiscaal advies
• Financieel-strategisch advies en bedrijfsoverdracht
• Omgevingsadvies
• Zakelijk-juridisch advies
• Vermogensplanning
• Startersadvies
• Business support

Ons idee van samen slim ondernemen

 

Altijd een SBB-kantoor in je buurt

Met een uitgebreid netwerk van 27 kantoren, vind je altijd wel een SBB-kantoor in je buurt

Tags | Reacties uitgeschakeld voor SBB Accountants & Adviseurs

People2.0

People2.0 is the world’s leading enabler of flexible, mobile, on-demand, and remote work arrangements, including portable support solutions for independent contractors. The company’s global network of in-country, company-owned and operated establishments enables talent partners to hire any worker anywhere in any arrangement. Whether hiring locally or globally, People2.0’s employer of record (EOR) and agent of record (AOR) services keep contingent workers in compliance with local and international regulations.

We currently operate in over 40 countries, with Belgium being one of our most prominent markets. Full-time, part-time, contingent workers, or independent contractors. Onsite or remote employees. No matter what kind of work arrangement your clients need, we can provide them.

Hiring across different regions and countries can be a challenge, however with People2.0 you can hire compliantly without having to worry about keeping up with the constantly changing local laws and regulations, making it more complicated to hire remote workers and global talent.

Through our vast coverage, back office solutions, and in depth local knowledge we provide a highly scalable end-to-end solution that allows you to save money, improve efficiency, generate new revenue streams, and scale your business.

Contact

Hannah Crumpton

Marketing Specialist

Hannah.Crumpton@people20.com

Tags , | Reacties uitgeschakeld voor People2.0