HR Innovation Lunch Meetup
Hoe gaan bedrijven en hun medewerkers om met nieuwe ontwikkelingen, technologie & verloningsvormen? Wat met hybride werkplekken en de toekomst van freelancing? En bovendien, hoe dit alles vertalen naar een werkveld waar meerdere generaties met elkaar samenwerken?
Op dinsdag 25 april 2023
Nodigen we Trendwatcher & Futurist Bert Van Thilborg uit voor onze volgende Innovation meetup. Deze keer tijdens de lunch.
Ben jij er ook bij? Schrijf je dan snel in! Plaatsen zijn beperkt.
Praktische info
Dinsdag 25 april
Onthaal met lunch vanaf 12u
Keynote vanaf 12.30u
Netwerken vanaf 13.30u
Voorzien einde om 14u
Brusselsesteenweg 39, 1850 Grimbergen (Salons de Romree)
Over de spreker
Bert Van Thilborgh is van opleiding Historicus, maar richt zich vandaag vooral op de toekomst. Hij was founder van 2 marketing-communicatiebureaus in België en Nederland die zowel voor kleinere KMO’s als grote multinationals zoals Walt Disney Studios, Paramount, Panasonic, IKEA, Mondelez International, enz.. projecten uitvoerden.
Bert richtte in 2016 het trendwatching en innovation agency Futureproved Trendwatchers op. Toekomstanalyses en trendinzichten delen of trendrapporten opmaken is zijn forte. Studenten enthousiasmeren aan de Thomas More Mechelen met vakken zoals Trendwatching, Nieuwe technologieën en Maatschappelijke trends is zijn passie. Recentelijk verscheen bij uitgeverij Pelckmans zijn eerste boek Trendsurfing, innoveren op golven van verandering.
Over zijn boek
In TRENDSURFING zwem je doorheen de veranderingsprocessen in onze snel evoluerende, uiterst volatiele en ambigue maatschappij. In dit methodologisch boek worden de technieken van trendanalyse verheldert en in een structureel model gegoten. Daarnaast reikt het boek hulpmiddelen en handvatten aan om als lezer op trends te surfen en de golven van innovatie op te zoeken. Bert observeert, kwantificeert, verklaart en geeft een toekomstrichting aan hoe trends zich bovendien verder kunnen ontwikkelen. Hij kiest daarbij voor actuele, (inter)nationale voorbeelden en surft naar domeinen zoals de automobielsector, de retail, toerisme en hospitality, het luxesegment, media en entertainment. Maar evenzeer kiest hij voorbeelden uit de zachtere sectoren, zoals de gezondheidszorg en de non-profitsector.
TRENDSURFING is een must-read managementboek voor elke trendgevoelige, trendsettende of toonaangevende CEO, HR Professional & ondernemer. Iedereen wil tenslotte meesurfen op de golven van verandering.
Mis het niet, schrijf je vandaag nog in. Plaatsen zijn beperkt.
Hopelijk tot dan!