"Exploring the future of work & the freelance economy"

Zo breng je in kaart wat je als werkgever aantrekkelijk maakt

Kritische analyse van het Talent Acquisition proces als eerste stap in uw groeistrategie.

“Een kritische blik werpen op het geheel van uw aanwervingsprocessen brengt vaak al heel snel verbeterpunten aan het licht die concreet een positieve impact hebben op hoe je je als aanwervend bedrijf in een markt positioneert waar de vraag het aanbod van talent overtreft” vertelt Aurelie Vanstappen van Hays Talent Solution is haar webinar.

Het proces van Talent Acquisition is meer dan ooit cruciaal in het bereiken van groeidoelstellingen van organisaties. Het wordt hoe langer hoe meer essentieel kandidaten aan te werven op competenties die toelaten om te blijven meegroeien en op leervermogen eerder dan aan te werven voor skills die nu ‘hot’ zijn.

Wat maakt je uniek

Voor het bereiken van kandidaten die echt iets toevoegen aan de organisaties is het belangrijk goed duidelijk te maken wat jouw organisatie nu echt uniek maakt, zegt Aurelie. “Wat maakt je uniek. Dat hoeft geen ingewikkeld verhaal te zijn. Het heeft alleen geen zin om iets op te schrijven dat niet waar is. Dan ben je de kandidaten weer heel snel kwijt.”

In de onderstaande video legt Aurelie, RPO Solution & Service Manager Benelux van Hays Talent Solutions uit hoe je als organisatie een ‘employee value propostion’ kan opstellen. Daarbij laat ze ook zien hoe je met een assessment tool (zie hier) van Hays een kritische zelf-analyse van je talent acquisition proces kan maken.

Redactie / Rédaction / Editors
NextConomy

Bekijk alle berichten van NextConomy

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *